سخن روز /
نصب و راه اندازی باسکول در انبارهای مراکز خرید وابسته به تعاون روستایی از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای
1403/04/13

به گزارش روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی خراسان شمالی،چهار دستگاه باسکول 60تنی در انبار های تحت پوشش مدیریت تعاون روستایی خراسان شمالی نصب وراه اندازی شد.

جلیل رمضانی مدیرتعاون روستایی استان خراسان شمالی در تکمیل این خبر افزود: تا کنون در راستای طرح تجهیز و توسعه انبار ها و مکانیزه نمودن آنها، ازمحل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استانی تجهیز مراکز خرید جدید به باسکول با اجرای فنداسیون، خرید باسکول و قطعات آن و ساخت اتاقک باسکول عملیاتی و به مرحله اجرا درآمد و در حال حاضراز4 دستگاه باسکول 60تنی تمام الکترونیک بهره برداری شده است.

رمضانی در ادامه بیان داشت: این باسکولها در چهارمرکز خرید متعلق به سازمان تعاون روستایی، واقع در روستای دهنه اجاق اسفراین، روستای گیفان ، شهر بجنورد و روستای چری فاروج با هزینه ای بالغ بر دو میلیارد تومان نصب و راه اندازی گردید.

مدیر تعاون روستایی استان در پایان ضمن اعلام آمادگی مراکز خرید تعاون روستایی در خرید توافقی و تضمینی محصولات کشاورزی، هدف از اجرای این پروژه ها را تجهیز مراکز خرید محصولات کشاورزی به منظور حمایت بیشتر از تولیدکنندگان محصولات کشاورزی در سطح منطقه و استان دانست.

تعداد مشاهده خبر65 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal